Well if this is love then it's hard to say

...orkar faktiskt inte...
Har så långt löseord så det är jobbigt att logga in på den här fkn bloggen. Det är därför. Slänger väl upp helgenbilderna imorron eller nåt. Eller inte. Vi får se :)
Igår fyllde jag sexton. Häerligt. Blev bjuden på fika av nåra fina i klassen, hade foto all day lång och åkte sen till heron city o mötte upp morsan som hade presenter och biobiljetter. Så vi drog och såg "jag saknar dig", och åt middag sen. Sen blev det taxi hem eftersom jag hade bemärkelsedag and everything. En bit över trehundralappen blev det. Sved men var skönt as hell att sitta på nån sunkig buss i en halvtimme och sen gå i tio min från bussen.
Idag efter skolan åkte jag o mamma in till stan, för att sedan åka till lidingö och hälsa på. Där blev de tacos och jam. Chillit. Sen åkte jag hem hit, och på bussen satt det två fyllon bakom som höll i en stor fet svart larv. Det var äckligt.
Nu ska jag ladda inför skoljoggen. Fuck it, jag går. Godnatt.
bild från framkallningen i mörkerrummet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0