Och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om, för det ekar i huvet

Nej jag kan inte blogga. Jobbigt utan dess like ju. Igår tidigt tidigt åkte jag ifrån falun igen. Missade första lektionen ändå. Hela dagen var en skitdag. Såg ut som ett motha fucking trash, var trött och seg och kände mig sjuk och fick bära på hur många kilon som helst. Idag hade jag sovmorgon. Men sov knasigt hela morgonen ändå. Var så täpt i näsan att jag inte kunde andas med den så var vidrigt torr i munnen när jag vaknade. Hade ont i huvudet och mådde illa och pallade inte ha fem timmars ljudlektion så stannade hemma. Gjorde mig en redig jävla frukost och ska bara kolla på film och sova hela dagen nu. Och stöta och blöta helgen. Peace.
I HAVE GORGEOUS FRIENDS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0