En fot, ett ben, ett enkelt system

Söndagen. Känns surt surt surt suuuuuurt att åka tillbaka till stockholm. Usch, saknar allt här för mycket. ALLDELES för mycket. Gårkvällen var awsome. Nu när jag tänker efter så var den det. Började med mys med tjejerna, herregud vad jag tycker om er, saknar er så himla mycket, ni är som magneter som vill draaaa mig hem, och då skojar jag inte. Love u! Blev tacos, luringar, fina presenter och föris. Sen ramlade resterande in. Blev både och. Mest bra shit. Jo det var en snygg kväll. Extremt charmiga lurbilder kommer sen! Nu ska jag ta ett bad med min nya duschkräm och ansiktsmask och filosofera och lura på saker och ting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0