And do your memories ever take you back to other places

Okej, gör väl ett inlägg då. Imåndags fick vi en macdator i skolan. Jävligt nice, sjukt ovan bara så går fan sådär med att använda den. Igår efter skolan som slutade tidigare pga. strömavbrott o shit åkte jag o nåra homies in till stan för att käka. Blev jävligt gott donkenkäk till slut. Sen chillade vi i en park och solen lyste och det var fredag :) sen drog jag till tåget och åkte hem till dalarna. Herregud vilken bra känsla jag har i magen varje gång jag ska åka hem. Veckorna är gråa, riktigt gråa. I skolan är det bra, men det utanför skolan är fan sådär. Dom snackar indiska i hemmet och stämningen är sinnessjukt awkwaaaard.. Sucks, really.
Iallfall. När jag kom hit igår åkte jag och träffade innebandylaget. De va awsome, kändes skönt. Saknat dom!
Nu ligger jag i morsans säng o kollar sex and the city. Ikväll blir det chill hos sassiiii :)
sunny chill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0