One night to speed up truth

Gick upp 04.25 imorse efter en alldeles för kort natt på en alldeles för trång yta med en alldeles för jobbig men söti pojkvän. Mådde illa men tog mig till tåget by car iallafall. Väl på tåget fick jag ett sms om att första lektionen var inställd. Kändes skönt, för hade kommit för sent till den annars. Så framme på centralen tog jag en kaffe och satt mig på en bänk och kollade på folk. Sen drog jag till pendeln och det var som vanligt krångel as hell med SLtrafiken, men kom till tumba i bra till till engelskalektionen iallafall. Efter lunch hade vi foto och idag fick digitalt. Det är svårare än man tror. Iallafall för mig som inte har nåt som helst fotosinne alls typ. Så tog nåra randombilder på karro medans jag frös sate ute i höstblåsten. Fy fän. Sen fick vi trixa lite i photoshop o sen halv fem var skolan slut. Då drog jag och karro till centrum för att handla käk. Viktigt. Gled runt där inne på ica ett tag och brände 265 fucking spänn på husmanskost. Sen köpte jag spotify premium på pressbyron oxå så blev nån hundring till som försvann ur kassan. Hann med H&M oxå för karro skulle kolla underkläder. Sen tog vi bussen "hem". Var där nån gång efter sex. Gjorde käk, typ fyra portioner makaroner så nu har jag ett tag. Sen chillade jag vid datorn och gjorde lite matte. Nu ska jag väl duscha och sova till nio imorron, sweet. Härligt. Bra.
michaela fotar karro för uppgiften today

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0