Med en banan i varje hand klarar sig Bohman i varje land

Bad ass. Varför skirver jag bara inte om hur dagen har varit lixom?
Vet inte när jag uppdaterade senast men kan väl berätta lite vad jag gjort som senaste dagarnaråå..

Onsdags
Var på lidingö med mamma och träffade Deutgens. Blev tacos, snack och minigigg för gästerna. Trevligt. Kom väl hem runt elva den kvällen kanske.

Torsdags
Fick reda på att det finns en lägenhet ledig. Som jag och Karro kanskekanske ska flytta till. Men då måste vi vara typ en eller två till så det blir lite billigare att bo där. Det är en fyra i Tumba. Sen drog jag och Karro till ica och handlade käk, godis och cola för att sen åka till Alby och plugga. Till källaren hon delar med en jonglör och två britter. Det var rätt sunkit där. Men lite mysit ändå. Vi skulle plugga matte men vi pluggade engelska istället. Och när vi väl skulle försöka ta tag i matten var vi för trötta och sega och allting på hela jorden blev tydligen jätteroligt. Så det blev inget med det. Men två koppar kaffe och fyra glas cola senare tog jag min stentunga väska till bussen. Hade ilningar som fän i tänderna o var in the tuma room vid typ halv elva.

Fredags
Hade vi skolfoto. Blev nog rätt osnyggt. Det var street food i skolan. Lite sallad och kebab i ett pitabröd. Sådär. Vi fick efterrätt oxå. Chokladmousse med störssel. Det var ju superlyxigt. Sen drog jag in till centralen, köpte kaffe, hörlurar och pommes frites och satte mig på tåget och kom på att jag glömt laddaren till datorn. Kändes dåligt. Väl hemma i Falun mötte pappa upp mig och vi drog och övningskörde. Gick sådär. Inte så bra. Fick kärringstopp i trafiken och kunde inte starta igen så tantjäveln bakom körde om mig, på fel sida. Sen gled jag runt lite mer och det gick inte så speciellt bra alls. Men jag klarade mig iallafall. Sen åkte jag och pappa och köpte käk och drog hem och åt. Sen duschade jag och åkte till patrik. Vi såg på film, snackade, pallade äpplen och låg och titade på stjärnorna. Mys. Drog hem till anders och sov vid 12. Han var sur för jag kom så sent. Sen blev han glad igen ändå.

lördagen väckte dryganders mig så jag inte fick sova ut. Sen käkade vi frulle och åkte och kollade på hans nya hus. Det var tomt och kallt och oiordinggjort. Sen åkte vi och kollade på match. Sen kom mamma och hämtade mig och jag chillade hemma och var trött som fan. Gjorde i ordning mys och sen kom evelina sent. Vi myste och pratade sov. Jävligt länge. Skönt as hell var det. Sen tog vi en rejäl frukost och myste på lite till. Sen drog hon och nu sitter jag här till tonerna av KSMB o försöker göra engelskan. Är ofräsh, dricker cola och snart kommer Aaaanders.

SÅdär då, snyggt snyggt

nån gammal snyggbild från morsans äckelsega data :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0