It's all I thought about cuz you were saying

Hade lite sovmorron idag, skönt som fan. I skolan hade vi foto hela dagen. Finslipade lite på min "bokomslagsbild". Sen var vi i studion, där dom har fet blixt som fan, reflexskärmar o allt är hur dyrt som helst. Så jag, kamilla och karro slog på radion, drog på volymen och gick lös med kameran. Emelie joinade sen oxå. TRE av alla bilder fick jag lägga upp på fejan för karro och kamilla. Dom såg ju så extremt hemska på typ alla bilder så typ ingen tilläts att lägga upp offentligt.
fixar med bokomslagsbilden


behind the scenes

Efter skolan köpte jag och karro kanelbullar och firade kanelbullens dag i en trappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0