Don't you know you're driving your mamas and papas insane

Okej tänkte kanske ta upp den här bloggen lite igen...
Det som har hänt den senaste tiden är:
*Jag har flyttat ifrån Indierna och in i en lägenhet med Karro och en till tjej. Det är en stor och fräsch fyra med två våningar, två balkonger, två badrum och en diskmaskin. DET är nice. Nära till skolan oxå, tar knappt tio min att gå. Det enda dåliga är väl att det är det är en andrahandslägenhet så man kan ju inte riktigt göra som man vill där ändå. Men efter höstlovet bor jag där iallafall!
*Min mobil har pajat.
Sen är det väl mer detaljer oxå men det är väl inget speciellt att rota i.
Igår kom Evelina hem till mig och idag drog vi till sågmyra och hon köpte en jacka. Sen köpte vi fika och satte oss på bussen tillbaka till Falun. Där fyndade jag på realisationerna. Blev ett armband, en ring, en kopp och hårfärg. Så nu kommer jag bli rödhårig om det blir lyckat. Tog väl ett hål i örat oxå innan vi drog till bussen ut till landet.
Ikväll tror jag det heliga gamla vapendragargänget kommer hit och stenfirar halloween. Vi ska se på skräckfilm skräckfilm i min soffa. Mys!

 

färgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0