FINALLY

Äntligen internet, EXTREMT skönt. Inte haft internet sen jag flyttade hit och det är ju flera veckor sen. Nu sitter jag och Karro och chillar i soffan med godis och Simpsons, (vi har skaffat tv oxå). Min mobil har även blivit lagad, alla känslorna på en och samma gång.
I helgen stannade jag kvar här i sthlm. På fredag käkade vi lövbiff och sen kom en stressad kamilla hit. Vi skulle åka till nåra i Rönninge men ändrade oss precis när tåget kom och åkte åt andra hållet istället. Det var nån som Kamilla kände som bjöd oss till en fest i Haninge/Handen. Det var väl helt okej där borta I must say. Men efter ett tag mådde någon lite illa så vi drog där i från. Samma någon satt även och spydde hela resan hem och mer behöver vi inte säga om den kvällen :) Dagen efter sov vi till 1, och då kom tvn. Sen åkte jag och var barnvakt åt Bebbe och Lydia, det var helt ok lugnt och chill. På söndagen åkte jag och mötte upp en sliten Kamilla och sen blev det azum bio. Sen kom mamma och lagade mat till oss och idag har pappa vart här och fixat internet och bjudit på resturangkäk, najs!
pinsamma skitsnygga bilder

Kommentarer
Postat av: Karolin

Alltså herrejävlar, bäst för dig att inte domma bilderna sprider sig...-.-'

2011-11-22 @ 23:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0