While deep inside you're bleeding

Somnade igår med fet huvudvärk. Fortsattade typ hela morronen idag tills jag tog en tablett. Va i skolan, gjorde typ inget speciellt, soft. Vid halv två när vi sluta drog jag och Karolin från gööötet till lilla centrum och skaffade hänglås till skåpet. Efter det gick vi till donken och tog en milkshake och satt och snacka lite typ. En stund efter kom Jossa och vi drog "hem" till mitt rum o chillade lite. Drog ner till gallerian igen och köpte godis o cola och drog sen hit igen. Mådde fett dåligt by then och tog mer tabletter. Vi lagade käk och satt och snackade aslänge på verandan, naaajs. Sen drog vi på en film o myste. Nu ska vi krypa ner i min typ 120 säng o jag ska hoppas på att jag vaknar frisk imorron. Annars drar jag nog hem, pallar inte vara sjuk här, ligger hellre hemma i dalarna så jag slipper vara själv då lixom. Nåra snygga cambilder:
nattirååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0