No need for greed or hunger

Slutade vid halv tre idag. Skoldagen avslutades med att vi fick reda på att vi på måndag ska få en dator, en mac. Weeeey. Efter skolan drog jag, karro, kamilla och josefine till centrum för att köpa lite viktiga grejer. Jag köpte citron och ingefära för att blanda ihop nån skitbra kur för halsen, och kakor. Fortfarande hes utan dess like like. Hoppas den hjälpte liiiite så jag snart kan låta som en normal människa igen.
Tänkte lägga ut nåra bilder på rummet, men då måste jag städa. Och så måste jag tvätta, bäst att fråga indien här hur tvättmaskinen funkar så det inte blir nå knas. Och om jag kan få låna lite tvättmedel, vore schysst av dom. Imorron är jag bjuden på middag på söder hos familjen grönmark. Sweet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0