Mind is a razor blade

Fick feber inatt. Låg och svettades, frös, hade ont i huvudet och i halsen och kunde inte sova. Kul. Så idag får det bli att åka hem. Sjukt jobbigt att ta sig till bussen med tung väska, åka pendel i en halvtimme o sen hitta tåget och åka det i tre timmar bara. Men hellre det än att ligga här i mitt mörka rum alldeles själv lixom. Tog en tablett så jag förhoppningsvis orkar packa o allt shit. Fuck vad jobbigt att jag skulle bli sjuk nu.
Försökte ringa min mentor oxå för att berätta att jag inte kommer. Efter tredje gången svarade hon och jag måste ha väckt henne för hon lät så extremt trött så de var sjukt. Eller som hon var sjukt ledsen typ. Hoppas på det första. Stackarn. Vet inte ens om hon fattade att det var jag men nu har jag väl gjort så gott jag kan då, whatever.
Fan, svetten rinner om mig, fucking hate att vara sjuk. Daaamn.
hääääär är en bild på min klass. Fett random att vi tog den, efter andra dagen lixom. Hmmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0