Men du har hittat nya rum och en ny att leva med

Shue. Igår när jag och evelina satt oss på tåget mot sthlm körde vi såklart på en jävla älg. Så vi stod still typ en timme för att dom skulle fixa loket som det tydligen hade blivit fel på. Och sen stannade vi typ hela tiden när vi äntligen åkt igen o för dom misstänkte fel igen och igen. Vi var ute i tumba vid typ halv tolv. Då satte vi oss och betraktade en kille som busade på en toalett. Han ville inte komma ut fast det stod massa snutar och vakter utanför och bankade som bara fan på dörren. Till slut tröttnade vi dock och vi såg aldrig om han kom ut eller inte. Luring. Då var vi iallafall trött på hela skiten så vi tog en taxi upp till mig. Chaffisen var rätt skön. Han skyllde allt på facket bara.
Idag gick jag i skolan til halv fyra och imorron går jag till fem. Jobbigt as hell, hade fan glömt hur det var att gå i skolan efter sommarlovet. Nu får man panik när man känner att allt verkligen börjar dra igång igen. Men thats life.
Nu ska vi mysimysa o sova, sen drar min trogne vapendragare hem imorron. over
har fortfarande dålig röst :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0