Låt hela världen se ditt vackra leende

Mådde tillräckligt bra så jag kunde träffa brudarna igår. De va naaajs, hungrig utan dess like när jag kom dit så käket slank ner perfekt i magen. Sen satt vi väl och prataprataprata tills tobb kom o vi drog ut på byn. Drag som vanligt såklar o tobbis va galen. Sen drog vi på en efterferre hos l-heds täääätaste person, skapligt. Han bjö på allt, kastade ur alla sina kläder i lådorna och sa hur mycket dom kosta, visa feta ljudet i bilen klockan 4 på natten på högsta jävla volymen och sådär lixom. Hann även med att bekänna mina gamla känslor som sexåring för en kille som va där, så det drog jag ur mig inför honom. Och skägget växte fort på honom pga. fettman stackarn, haha, sköningen. :)
Drog väl hem vid halv sex och somnade typ utan kläder bredvid matilda i svinskön säng. Fick sova 2.5 timmar sen var det upp och hoppa och nu har jag legat som nåt dött och chillat hela daaagen. Imorron blir det back to sthlm again..

nåra knasbilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0