Just another lost number in a file

Sov hos anders inatt och sov sjukt bra oxå, riktigt djupt och vaknade typ inte en enda gång. När jag vaknade så var jag dock hesare än nånssin, så jävla jobbigt. Kan verkligen inte prata. Busschaffören hörde inte vart jag skulle när jag skulle hem osv. Kan inte ens ta ton:( iallafall. Känns konstigt som fan att inte få träffa honom mer på hela veckan. Men på fredag drar jag of courseee hem igen, najs.
Åker tillbaka till sthlm vid halv sex idag, och evelina följer med eftersom att hon är ledig i tre dagar. Helt awsome. Hon drar hem igen på tisdag eller onsdag så då blir man alena med indien. Har inte fått mitt schema än heller eftersom jag inte var där i fredags när dom delades ut. Vi ska tydligen ha histora första lektionen imorron runt nio, har no fucking idea var fan vi ska vara nånstans osv men det löser sig väl.
Nu ska jag fixa och dona lite och sen åka in till stan. avslut
bästa vapendragaren ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0