I will lay down my guitar but I won´t go home

Okej, tänkte kanske ta igen lite bloggning nu då, lägga ut nåra bilder o berätta lite. Har fan i mig inte orkat.
Men berget i fredags va aaaaawsome, fett kul. Råkade dock smutsa ner mina kläder, bli blöt som fan i regnet, göra bort mig och tappa bort min kamera i skogen efter kisspaus. Fast den hittade jag dagen efter när vi drog dit och letade, fungerande oxå efter att ha legat hela natten o morronen och blivit blöt, score. Var paniktörstig på lördagsmorronen och tog mig ner för trappen för att dricka vatten, fick ta en vilpaus på vägen bara men annars gick det bra. Efter ett tag vaknade resten av gänget och efter ett tag drog jag till anders och sov vidare. På kvällen hade vi myskväll hos mig med film, godis och spel. Kändes bra med en sista kväll o natt med tjejerna innan skolan börjar for sure. ♥
BILDER FRÅN BERGET OCH JOHN LINDBERG .








'

a sådär då. nu ska jag o anders käka lite glass o inte tänka på skolan,
skönt. Och imorgon flyttar jag. Från linghed till tumba. HIH

Kommentarer
Postat av: caroline

sv: den fanns i vinrött, senapsgult, mörkgrönt och cremefärgat (den vill jag ha, men den fanns inte i min storlek....) :)

2011-08-22 @ 21:59:11
URL: http://carolineelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0